Oké, ik zal je vertellen dat de carburateur is vervangen door een vriend van me, die monteur, en volgens zijn werk was het goed. Hij vertelde me dat de carburateur goed was. En ik denk dat als hij deed wat je zei, de carburateur er nu schoon uitziet. Wat betreft de benzine die je me vertelde, weet ik het niet, misschien is het dat niet, want anders had de monteur het me wel verteld. De bougies zijn niet nat en werken nu goed. En wat je me vertelt over de verdeler? Als ik het niet weet, kan ik dat morgen controleren, want ik heb de auto op een parkeerplaats staan, maar dat zouden elektrische storingen zijn, toch? En ik denk niet dat dat het probleem is met de elektriciteit. Als hij bergopwaarts rijdt, maakt hij een lelijk geluid als een paard, duwt hij vooruit en achteruit en stikt hij. Oh, nog iets. De monteur, toen hij de auto verving, had de auto twee brandstoffilters en hij vertelde me dat die beschadigd waren. Hij heeft ze verwijderd en er één nieuwe in gezet. En nu weet ik niet of dat goed is. Bedankt voor de hulp, ik wacht op je reactie. Bedankt.