Zoek MDM

Bulletin

Picasso 1800 17pk koppeling

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41710 door handmatig-mechanisch
Picasso 1800 17pk koppeling Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, kan iemand mij helpen bij het kopen van een koppelingsreparatieset voor mijn Picasso? Ik heb drie leveranciers gevonden en de prijzen verschillen enorm. Kan iemand mij vertellen waarom dit verschil zo groot is? Ik overwoog de goedkoopste te kopen, maar ik ben een beetje bang omdat er een groot verschil is met de andere twee leveranciers: BOLK 86 euro, LUK 113 euro en VALEO 179 euro. Ik overweeg om die van BOLK te kopen? Weet iemand of die goed werkt of wat jullie aanraden? Ik zou ook graag willen weten waar ik hulp kan vinden bij de stappen die ik moet nemen om de set te vervangen en of ik dat in een put kan doen, aangezien ik geen lift heb. Bedankt en ik hoop dat iemand me kan helpen. Groeten aan iedereen. Ik laat je de link achter waar ik de reserveonderdelen heb bekeken, voor het geval dat het nuttig kan zijn: www.mister-auto.es/es/kit-de-embrague/ci...html?display=colonne

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41714 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Picasso 1800 17pk koppeling
Ik raad je aan om er geen te kopen totdat je weet welke je auto heeft. Ze variëren in prijs omdat het verschillende modellen zijn. Luk maakt meestal replica's van Valeo, maar dan met een ander vliegwiel. Zoek eerst uit welke je hebt door hem te demonteren en zoek er dan een die hetzelfde is. In Spanje is het gebruikelijk om naar een onderdelenwinkel te gaan met het chassis- en motornummer, en daar krijg je de juiste voor je auto.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41722 door handmatig-mechanisch
Hallo en bedankt voor uw reactie. Ik heb op een officiële website van Citroën gekeken door mijn kenteken in te voeren. Dit staat op de voorruit en daar staan de reserveonderdelencodes voor de koppelingsonderdelen
met referentie 2052 K1
KOPPELINGSREPARATIESET
en de andere

met referentie 2051 G2
CTO STANDAARD VERSNELLINGSBAKKOPPELING.
Ik denk dat ik de koppelingsreparatieset met referentie 2052k1 moet kiezen. Ik kan u de links sturen naar de pagina waar ik het heb opgezocht, zodat u me kunt helpen. Ik moet het reserveonderdeel namelijk kopen voordat ik het demonteer, omdat ik het ergens anders moet vervangen en ik de reserveonderdelen daar niet kan kopen.

service.citroen.com/docapv/affiche.do?re...312005&idFct=FCT0015

service.citroen.com/docapv/accesDoc.do?jbnRedirect=true

zoals u kunt zien komen de referenties van de Citroën 2052 K1 overeen met de referenties die in de Bolk- en Valeo-modellen zitten. In de Luk staat die referentie niet, dus ik denk dat ik dat merk moet laten vallen en moet kiezen tussen Bolk en Valeo. Ik wil graag dat u eens kijkt of u het met mij eens bent en of u denkt dat ik de referenties kan vertrouwen. Koop een reserveonderdeel van deze twee fabrikanten die overeenkomen met de Citroën-referentie

www.mister-auto.es/es/kit-de-embrague/bo...a999BOL-KE19348.html

www.mister-auto.es/es/kit-de-embrague/va...g479_a021826345.html

www.mister-auto.es/es/kit-de-embrague/lu...a006623!3043!00.html

Nou, ik dank u alvast voor uw hulp en ik hoop dat u me wat advies kunt geven na het lezen van de informatie die ik u heb gestuurd.

Nog een vraag: de koppeling piept als ik hem intrap, maar de auto rijdt prima. Zijn er trucjes om het gepiep te verhelpen? In de tussentijd koop ik geen reserveonderdelen,

zoals ik u al heb verteld. Hartelijk dank voor uw hulp.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41732 door handmatig-mechanisch
Je neemt een risico, ik kan je geen advies geven.

Als je de verkeerde keuze maakt, kun je het dan veranderen?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41749 door handmatig-mechanisch
Als ik het kan ruilen, heb ik 15 dagen de tijd om het te retourneren. Ik waardeer je hulp en bedankt voor alles. Ik zal kijken wat ik kan doen en of iemand me nog meer advies kan geven, want ik ben een beetje de weg kwijt. Groeten.