Hallo en bedankt voor uw reactie. Ik heb op een officiële website van Citroën gekeken door mijn kenteken in te voeren. Dit staat op de voorruit en daar staan de reserveonderdelencodes voor de koppelingsonderdelen
met referentie 2052 K1
KOPPELINGSREPARATIESET
en de andere
met referentie 2051 G2
CTO STANDAARD VERSNELLINGSBAKKOPPELING.
Ik denk dat ik de koppelingsreparatieset met referentie 2052k1 moet kiezen. Ik kan u de links sturen naar de pagina waar ik het heb opgezocht, zodat u me kunt helpen. Ik moet het reserveonderdeel namelijk kopen voordat ik het demonteer, omdat ik het ergens anders moet vervangen en ik de reserveonderdelen daar niet kan kopen.
service.citroen.com/docapv/affiche.do?re...312005&idFct=FCT0015
service.citroen.com/docapv/accesDoc.do?jbnRedirect=true
zoals u kunt zien komen de referenties van de Citroën 2052 K1 overeen met de referenties die in de Bolk- en Valeo-modellen zitten. In de Luk staat die referentie niet, dus ik denk dat ik dat merk moet laten vallen en moet kiezen tussen Bolk en Valeo. Ik wil graag dat u eens kijkt of u het met mij eens bent en of u denkt dat ik de referenties kan vertrouwen. Koop een reserveonderdeel van deze twee fabrikanten die overeenkomen met de Citroën-referentie
www.mister-auto.es/es/kit-de-embrague/bo...a999BOL-KE19348.html
www.mister-auto.es/es/kit-de-embrague/va...g479_a021826345.html
www.mister-auto.es/es/kit-de-embrague/lu...a006623!3043!00.html
Nou, ik dank u alvast voor uw hulp en ik hoop dat u me wat advies kunt geven na het lezen van de informatie die ik u heb gestuurd.
Nog een vraag: de koppeling piept als ik hem intrap, maar de auto rijdt prima. Zijn er trucjes om het gepiep te verhelpen? In de tussentijd koop ik geen reserveonderdelen,
zoals ik u al heb verteld. Hartelijk dank voor uw hulp.