Zoek MDM

Bulletin

Hoe wordt de diagnose Atleon gesteld?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38823 door handmatig-mechanisch
Hoe de Atleon te diagnosticeren Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb twee Nissan Atleon-trucks en de diagnose wordt gedaan door een achtpins connector aan de rechterkant van het dashboard te overbruggen. Ik ben niet bekend met het overbruggingsproces of de foutcodes. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt. :(

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38913 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp Hoe de Atleon te diagnosticeren
Hallo, ik neem aan dat je het hebt over een Atleon met een B4-40Ti/B6-60Ti-motor. Zo ja, dan is de connector waar je het over hebt niet de achtpolige, maar de zespolige (de andere is voor het ABS of om het dashboard te herprogrammeren, ik weet het niet meer precies). Ik heb een pdf bijgevoegd met een uitleg over hoe je de diagnose moet uitvoeren. Onthoud dat het erg belangrijk is om de code uit te lezen door eerst het contact aan te zetten en vervolgens de startkabel te gebruiken. Om de code te wissen, zet je eerst het contact aan en gebruik je vervolgens de startkabel.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38914 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp Hoe de Atleon te diagnosticeren

Oeps! Ik zie dat je geen PDF-bestanden kunt uploaden. Ik probeer een ander formaat. Groeten.