Zoek MDM

Bulletin

onstabiel stationair toerental Volkswagen Gol 96

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #37685 door handmatig-mechanisch
Onstabiele stationairloop in de Volkswagen Gol 96. Gepubliceerd door manual-mecanica
:huh: Ik heb een probleem met mijn Volkswagen Gol uit 1996. Het stationair toerental is instabiel en hij schommelt een beetje.
Ik heb geprobeerd het te scannen, maar de scanners hebben die informatie over de Gol niet. Ik weet dat het handmatig gescand kan worden, maar ik ken de procedure niet. Kan iemand me alsjeblieft helpen? Ik hoop op antwoorden. Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #37700 door handmatig-mechanisch
Reactie van monteurs op het probleem van onstabiele stationair draaien in de Volkswagen Gol 96
ALS DE GOL VEILIGHEIDSINJECTIE IS, IS HET DE STAP-VOOR-STAP DIE ZICH IN HET BOVENSTE DEEL VAN DE INJECTIESPUIT BEVINDT EN ALS HET EEN VEILIGHEIDSCARBURATEUR IS, IS HET ELEKTRONISCHE ONDERSTE

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #37748 door handmatig-mechanisch
Reactie van monteurs op het probleem van onstabiele stationair draaien in de Volkswagen Gol 96
Maar heeft hij vermogensverlies?
Ik heb ooit een 93 Gol-carburateur gehad en het stationair toerental was instabiel, ingesteld op compressie. Toen ik hem afstelde, zag ik dat de zuigerveren versleten waren. Ik heb ze vervangen en hij werd weer instabiel. Over het algemeen is dat zo met carburateurs...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #37763 door handmatig-mechanisch
Het is een EEC4 Marelli single-point. De injectoren gaan meestal kapot en lekken, maar stuur me een e-mail en ik stuur je informatie over hoe je de codes handmatig kunt achterhalen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #37775 door handmatig-mechanisch
Nou, mijn auto is een enkelpuntsauto. Ik heb de injector al schoongemaakt, maar het stationair draaien is nog steeds onstabiel.