Zoek MDM

Bulletin

DTC 12 Toyota

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 11 maanden geleden - 12 jaar en 11 maanden geleden #37377 door handmatig-mechanisch
DTC 12 toyota Gepubliceerd door manual-mecanica
Groeten aan alle volgers van deze prachtige pagina, broeder, ik heb een probleem. Ik heb een Corolla 1.8 automaat uit 2001. Het probleem is dat een maand geleden het motorlampje ging branden. Ik heb hem laten uitlezen en hij gaf de volgende DTC-code: 12 Toyota Motortoerentalsensorcircuit (RPM).
Dat was de code die ik had gevonden. Ik heb daar gezocht en ze vertelden me dat het de nokkenassensor zou kunnen zijn, maar in werkelijkheid weet ik het niet. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Die van mij zijn Chevrolets, hahahahaha, in Toyota. Ik ben helemaal kapot, hahahahaha. Nou, dat was een maand geleden en onlangs wilde hij niet meer starten. Ik heb de brandstofpomp getest. Er komt wel stroom bij de verdeler, maar er komt geen stroom uit. Ik heb de rotor en de verdelerkap vervangen om te kijken of er iets is, maar hij start nog steeds niet. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Laatst bewerkt: 12 jaar 11 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 11 maanden geleden #37384 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp DTC 12 Toyota
Precies, het is de nokkenassensor van de snelheidsmeter of uw ckp-sensor, die allebei meten waar de positie van zuiger nummer 1 is, dus als er één uitvalt, start de auto niet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.