Zoek MDM

Bulletin

Hydraulisch probleem van Komatsu PC 240 -6 actief.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #31475 door handmatig-mechanisch
Hydraulisch probleem met de Komatsu PC 240-6 Active. Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb een hydraulisch probleem met deze machine, aangezien nog geen enkele monteur de oplossing heeft gevonden. Het probleem is dat de hydraulische pompen hun perfecte druk leveren, maar de machine zelf langzaam draait. Toch loopt hij goed als het hamerpedaal wordt ingedrukt. De druk in de box is zwak, maar zoals eerder vermeld, geeft hij de juiste druk als het hamerpedaal wordt ingedrukt. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Alle afdichtingen van de kleppenkast en de pomp zijn vervangen en het probleem blijft hetzelfde. Groeten.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #31477 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Hydraulisch probleem op Komatsu PC 240 -6 Active.
Heb je de hydraulische filters vervangen? Hoe dan ook, het lijkt me een probleem met de stroming. Is er niet een klep die goed sluit en die naar een ander circuit of rechtstreeks naar de afvoer gaat?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #31482 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Hydraulisch probleem op Komatsu PC 240 -6 Active.
De olie is ververst, filters, de slangen van de twee pompen die naar de kleppenkast gaan zijn van positie veranderd in de pompen om te kijken of er iets werd gedetecteerd en hetzelfde bleef gebeuren, hetzelfde symptoom, sommige functies van de machine geven de juiste druk, andere houden niet van de bocht die een doorstroming van 280 in de kast zou moeten geven en het geeft 130, je drukt op het hamerpedaal en alles is correct, ik weet niet meer wat ik moet demonteren omdat ze me al een tip hebben gegeven of het dit of dat is en ze detecteren het niet, intussen blijft de machine werken door op het pedaal te drukken, maar ik denk dat dit op den duur een ander systeem van de machine zal beschadigen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #31524 door handmatig-mechanisch
Ik denk nog steeds dat het een stromingsprobleem is, en dat we moeten controleren of alle veiligheids- of perskleppen goed sluiten. Het kan zijn dat sommige niet goed sluiten. Controleer of de kleppen goed openen wanneer de druk wordt afgelaten, controleer de kleppiloten en de regelmicroschakelaars. Om de storing te vinden, moeten we echter weten hoe deze is ontstaan: tijdens het werk, tijdens stilstand of door een eerdere interventie.