Zoek MDM

Bulletin

automatische transmissie

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #22672 door handmatig-mechanisch
automatische transmissie Geplaatst door manual-mecanica
:( Wie kan mij helpen met het volgende probleem... Ik heb een Dodge Neon uit 2003 met een automatische transmissie en sinds kort schakelt hij niet meer in zijn achteruit, hoe hard ik ook gas geef. Hij schakelt niet meer in zijn achteruit en als ik vooruit rijd, schakelt alles normaal... Ik heb de olie en het filter vervangen en de sensoren gecontroleerd, maar het probleem is nog steeds hetzelfde... Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?????? Alvast bedankt!!!!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #22676 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: automatische transmissie
Hallo vriend! Nou, je zult je probleem waarschijnlijk niet kunnen oplossen met een oliewissel, filterwissel of iets anders dat met de elektronica van de transmissie te maken heeft. Je zult hem waarschijnlijk helemaal moeten demonteren en reviseren om de kosten te dekken. En ik denk dat het probleem in een of andere verbinding of zuiger zit (in de transmissie, natuurlijk). In jouw geval is het de achteruitkoppeling. Of het is ook mogelijk dat de fout in de achteruitversnelling zit. Hoe dan ook, je zult de transmissie moeten demonteren. Met vriendelijke groet, en laat ons weten wat er gebeurt. Het is prima, het is prima.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #22677 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: automatische transmissie
Brois, ik wilde mezelf ervan weerhouden om hem te verlagen, hehe, maar ik zal proberen de "Shift Solenoid" te controleren en je het laten weten... groeten uit Honduras...!!!!