Goedemorgen,
Hartelijk dank voor de reacties. Ik ben al begonnen met wat testen om mogelijke oorzaken uit te sluiten en heb het volgende ontdekt:
1* Het flikkeren verdwijnt niet bij accelereren, maar het neemt wel aanzienlijk af als de motor op temperatuur is. Ik zet hem 5 minuten uit en dat is het, want het probleem blijft bestaan.
2* Ik heb de kabels en bougies vervangen door nieuwe, maar niets. Nu blijkt dat de auto me overdag niet stoort, maar als ik na ongeveer 20 minuten de lichten aanzet, knikt hij mee met het ritme van het licht als ik hem in de derde versnelling zet. Ik hoef alleen maar langzamer te rijden om het probleem te stoppen. Het merkwaardige is dat als ik de airconditioning aanzet, ik deze situatie niet heb. Het is alleen als ik de lichten aanzet, zoals ik zie.
3* De dynamokabel naar de accu is schoon, nu heb ik een voltmeter en startte de auto en de dynamo markeerde 14,06, ik zette de auto uit en de accu markeerde hetzelfde, maar na zes uur markeert de stroom in de accu 12,85 ahhhhhh en dat ?? blijkbaar is de accu ontladen, zou het dat kunnen zijn ???
Ik heb de zekering of het relais verwijderd en schoongemaakt en niets.
Ik heb de auto twee dagen ongebruikt gelaten en dacht dat de accu in die periode ontladen zou kunnen zijn, en dat gebeurde ook, maar de auto startte bij de eerste poging, dus ik denk dat de accu niet zo slecht is,
Kortom
de auto knikt nu, dus ik zal kabel voor kabel verwisselen om te zien waar of welke de fout geeft.
En tot slot denk ik dat ik de module zal laten controleren om te zien of dat de storing zou kunnen zijn.
Bedankt voor uw tijd, en als u mij nogmaals zou kunnen antwoorden, zou ik dat zeer op prijs stellen.