Zoek MDM

Bulletin

BRANDSTOFSYSTEEM

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21322 door handmatig-mechanisch
BRANDSTOFSYSTEEM Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb al twee maanden een Ford Focus LX uit 2001. Ik heb een probleem met het brandstofsysteem. De fout die het veroorzaakt is: ik kan constant rijden met een bepaald aantal kilometers, maar als ik constant accelereer, begint het vermogen te verliezen, rammelt het, totdat het uiteindelijk helemaal stopt. Ik wacht tot het is afgekoeld door de ventilatoren direct in te stellen. Ik vervang het relais van de brandstofpomp. Als ik het verwijder, is het extreem heet. Ik plaats er een op kamertemperatuu in en het smelt weer. Ik kan 20 of 30 kilometer rijden zonder problemen, maar de fout komt terug.

Ik hoop dat u mij kunt helpen met dit probleem met mijn auto.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21356 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp Re: BRANDSTOFSYSTEEM
de enige manier om de brandstofpomp te laten afkoelen is met dezelfde brandstof.

Test dit met de tank meer dan halfvol. Als dat ook zo is, vervang hem dan door een nieuwe originele. Bij aankoop moet u echter de volgende gegevens meenemen
: cilinderinhoud, aantal cilinders, bouwjaar van het voertuig en of het een singlepoint (TBI) of multipoint is (aangezien ze met verschillende brandstofdrukken werken). Dit zijn de basisgegevens als het alleen om een pompstoring gaat.
U moet de brandstofpomp echter wel nauwkeurig controleren, want deze kan erg duur zijn. Controleer onder andere het filter (als u de pomp vervangt, raad ik u aan deze ook te vervangen), het brandstofvoorfilter, de brandstofdruk, de brandstofdrukklep en de aanwezigheid van zwarte rook uit de uitlaat.
B) B) :lachen: :lachen: :lachen: ;) ;) ;)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.