Zoek MDM

Bulletin

Presentatie en tandempomp van vag-injectorpomp

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden - 14 jaar en 6 maanden geleden #20341 door handmatig-mechanisch
Presentatie en tandempomp van vag-injectorpomp Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal. Groeten aan alle forumleden. Ik zal me even voorstellen. Ik ben Raúl uit Barcelona, met enige kennis van motormechanica en onvoldoende financiële middelen om de reparaties aan mijn A3 ASZ uit te besteden aan de lokale dealer. Hoogachtend allemaal. Ik hoop dat ik een bijdrage kan leveren...

Nu wil ik jullie vertellen over een probleem dat ik heb met de tandempomp (die zich aan de linkerkant van het blok bevindt (cilinder 4), naast de boilers, en die wordt gebruikt om diesel naar de injectoren/pomp te sturen en druk in de remcilinder te creëren). Het blijkt dat ik diesel lek, en ik weet niet of er een reparatieset is of dat iemand dit probleem op een andere manier heeft opgelost. Hij kost nieuw bijna €400 en mijn financiële situatie is niet optimaal.

Bedankt...

P.S. Als ik wat tijd heb, zal ik wat werken aan het profiel, de handtekening en al dat soort dingen...
Laatst bewerkt: 14 jaar 6 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #20432 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Presentatie en tandempomp van vag-injectorpomp
Hallo, ik begrijp dat wanneer een voertuig
met dit type motor, injector/pomp, naar de SEAT-fabriek werd gebracht, of het nu Toledo, Cordoba, Ibiza, enz. was, ze een technische verklaring van de centrale zouden krijgen om de schroeven te vervangen die het deksel van de hogedrukpomp vasthouden, omdat sommige exemplaren die het huis verlieten loslieten en diesel lekten. Ik hoop dat ik je hiermee enigszins heb geholpen. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #20442 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Presentatie en tandempomp van vag-injectorpomp
Hallo, ik heb net een reparatieset gevonden:

www.stardiesel.com/prodotti-dett-ES.asp?c=3&id=83

. Ik hoop hem te vinden. Weet iemand een andere set?

Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #20534 door handmatig-mechanisch
Ik heb hem al. Hij is klaar voor € 35,-.

hier is het..

www.radsa.es/

P.S.: Er valt niets aan te veranderen, maar om een ernstige storing te voorkomen, is het essentieel dat je extreem schoon en netjes bent, zodat er geen vuil in de brandstofleiding naar de injectoren komt. Laat het me weten als dit helpt.

Het allerbeste.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #20568 door handmatig-mechanisch
B) B)