Zoek MDM

Bulletin

Audi A4 1.9 TDI

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #19943 door handmatig-mechanisch
Audi A4 1.9 TDI Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, goedemorgen allemaal. Ik heb moeite met het vinden van informatie over het monteren van de distributieriem en de brandstofpomp voor mijn auto. Kan iemand mij informatie of iets anders geven om dit probleem op te lossen? Alvast bedankt. Audi A4 1.9 TDI

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #19944 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Audi A4 1.9 TDI
Hallo Atilas, ik heb meer informatie nodig over het bouwjaar en type motor. Je kunt die vinden in de technische fiche. Ik wil je erop wijzen dat het wat ingewikkeld is om het zelf te vervangen, omdat je de bumper, koplampen, voorkant, radiatoren, enz. moet demonteren.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #19949 door handmatig-mechanisch
Hallo vriend... kijk, ik heb de auto gedemonteerd. Ik ben monteur... het is een 2000/1. Mijn probleem is dat ik de juiste informatie niet kan vinden, zodat ik geen fouten maak bij het in elkaar zetten... Ik zou graag de instellingen van de distributieriem en brandstofpomp willen weten...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden - 14 jaar en 5 maanden geleden #19951 door handmatig-mechanisch
Dit zijn de merktekens voor cilinder nr. 1. Als je hem gedemonteerd hebt, controleer dan of dit je motor is met een handmatige spanner (hij heeft ook een automatische spanner). Daarom vroeg ik je om het motortype of de motorcode (AFN, AVG, enz.). Als je een e-mail hebt, stuur ik je de volledige informatie. Met vriendelijke groet.

Laatst bewerkt: 14 jaar en 5 maanden geleden door . Reden: Fout bij het uploaden van het bestand

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden - 14 jaar en 5 maanden geleden #19955 door handmatig-mechanisch
Dat is alles, mijn vriend. Wat ik het meest nodig heb, is het injectorgedeelte. Hoe regel ik het pomp-injectorgedeelte? Heeft het een slagregeling buiten het elektronische gedeelte?
Laatst bewerkt: 14 jaar 5 maanden geleden door .