Zoek MDM

Bulletin

Peugeot 504 benzinethermostaat mod. 94

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #19371 door handmatig-mechanisch
Peugeot 504 Benzine Thermostaat, Model 94 Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, laten we eens kijken of iemand me hiermee kan helpen. Ik heb een model 504 uit '94 en die wordt warm als ik stilsta bij een stoplicht of als de auto wordt geregeld. Hij wordt warm. Ik heb de radiator al gedemonteerd en schoongemaakt, ze hebben de dop van de watertank vervangen en nog iets: de ventilator van de elektrische installatie is rechtstreeks aangesloten, maar hij wordt warm tijdens het regelen. Kan iemand me vertellen of de thermostaat apart op de pomp zit of dat hij erin zit? Want als hij apart zit, heeft hij die niet. Ik denk dat de auto met die dingen heel koud zou moeten draaien en niet warm zou moeten worden.

Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #19423 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Peugeot 504 Benzine Thermostaat, Model 94
Controleer de cilinderkop. Vaak is de temperatuur te hoog omdat de cilinderkop krom is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #30828 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Peugeot 504 Benzine Thermostaat, Model 94
Misschien heb je het al gerepareerd, maar er zit een thermostaat vast in de slang erboven die naar de radiator gaat. Ik werd er helemaal gek van totdat ik hem verving en het probleem niet meer had.
Groeten.