ORIGINEEL BERICHT VAN FIBONACI
Ik wil alleen even zeggen, om geen misverstanden te laten bestaan, dat deze thread is gestart door Omega die het Autodata 2005 noemt.
Het probleem is dat ik Autodata heb gedownload van Emule (Autodata 2007 v2 18 2cd crack bijgewerkt-gerepareerd 02-2007) en er verschijnen twee bestanden die ik niet weet hoe ik moet openen. De bestandsnamen zijn als volgt:
VTS_01_4.VOB
_trash.tmp
Het bestand met de extensie .VOB is het bestand met de benodigde informatie, wat duidelijk is door te kijken naar de extensie van het andere bestand of door te kijken naar de bestandsgrootte. Zoeken op Google heeft me laten zien dat deze bestanden kunnen worden geopend met een dvd-speler, maar ik heb het geprobeerd en niets. Daarom vraag ik jullie hulp voor het geval iemand deze ervaring heeft gehad en weet hoe het probleem kan worden opgelost, met welk programma ze worden geopend en hoe Autodata eruitziet. Ik had me voorgesteld dat het meerdere PDF's zouden zijn, gekoppeld per merk, natuurlijk, jullie fantasie is al bekend...
Bedankt.
V.

Iets wat me stoort, is dat de bestandsextensie .VOB een wijzigingsdatum heeft van 30-12-2003. Ik heb Autodata al twee keer gedownload en niets gevonden. Wink