Căutare MDM

Buletin

Adaptare turbo

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 16 ani și 3 luni #7683 prin manual-mecanic
Adaptare Turbo Publicat de manual-mecanica
Salut, este prima dată când intru pe forum. Aș vrea să știu dacă cineva știe dacă este posibil să se adapteze un turbocompresor la un motor Toyota G-Turing 1500cc 5A. Îmi imaginez că va trebui să înlocuiesc pistoanele și segmenții, dar nu știu nimic altceva. Sunt pasionat de mecanică și îmi încep studiile auto în Cochabamba. Vă rog să mă ajutați, mulțumesc :(

Vă rugăm să vă conectați sau să creați un cont pentru a vă alătura conversației.

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 16 ani și 3 luni #7959 prin manual-mecanic
Răspunsul Manual-mecanica la subiectul Re:Adaptare Turbo
Dragă prietene: Adaptarea unui turbo la un motor standard îți va crea multe complicații și nu spun asta pentru a-ți descuraja învățarea și entuziasmul pentru mecanica auto. Dacă ai destui bani, gândește-te la:
turbo, galeria de evacuare, carburator sau alt sistem de injecție, arbore cu came, pompă de apă și aș putea enumera încă câteva lucruri.
Și grupul motopropulsor al mașinii tale ar avea de suferit cu un motor cu cuplu mai mare, ceea ce ar duce la defecțiuni după defecțiuni.
Poate exista un kit de adaptare turbo pentru motorul tău, dar va trebui să consulți un dealer.
În orice caz, te felicit pentru entuziasmul tău și nu te descuraja. Dacă continui cu ideea ta, mergi mai departe. Cumpără o galerie de evacuare și turbo-ul, ia un recipient de umplere cu ulei pentru el și testează-l. Spune-mi cum a mers.

Vă rugăm să vă conectați sau să creați un cont pentru a vă alătura conversației.

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 16 ani și 3 luni #7963 prin manual-mecanic