Căutare MDM

Buletin

Indicator de nivel scăzut brusc al combustibilului (Kia Cerato)

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 10 ani și 10 luni #47329 prin manual-mecanic
Indicator de nivel scăzut brusc (Kia Cerato) Publicat de manual-mecanica
Bună dimineața, dragilor tuturor,
sunt nou pe acest forum și încerc să găsesc o soluție la o problemă pe care o am de o săptămână cu Kia Cerato-ul meu din 2010. După cum spune și titlul, indicatorul de combustibil a scăzut brusc și rapid, indicând că vehiculul nu are combustibil, însă rezervorul este plin. Am încercat să verific siguranțele pentru a vedea dacă acestea sunt problema, dar doar uitându-mă la ele, se pare că nu sunt arse. Nu știu dacă senzorul funcționează cu un releu. (Apropo, nici măcar nu sunt mecanic, cu atât mai puțin electrician), dar încerc să-mi dau seama care este problema înainte de a o duce la un electromecanic. Dacă cineva a mai pățit ceva similar, aș aprecia.

Cu sinceritate,
Claudio T.

Vă rugăm să vă conectați sau să creați un cont pentru a vă alătura conversației.

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 10 ani și 10 luni - Acum 10 ani și 10 luni #47331 prin manual-mecanic
Răspunsul mecanicilor manuali la subiect: Indicator de nivel scăzut brusc al combustibilului (Kia Cerato)
Dacă indicatorul de nivel al combustibilului este singurul lucru care nu mai funcționează, singura cauză posibilă este o întrerupere electrică în circuit. Ar trebui să verificați cablajul care merge de la rezervor la panoul de bord. Problemele apar de obicei la mufele de conectare, nu în mijlocul ramificațiilor. Mai ales la mufa de admisie a rezervorului. În timp ce verificați acea conexiune, este o idee bună să măsurați continuitatea electrică la admisia flotorului. Dacă nu există continuitate (un scurtcircuit), indică o defecțiune a senzorului de nivel al rezervorului.

Mult succes.