Căutare MDM

Buletin

Indicator de nivel scăzut brusc al combustibilului (Kia Cerato)

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 11 ani și 2 luni #47329 prin manual-mecanic
Bună dimineața tuturor,
sunt nou pe acest forum și încerc să găsesc o soluție la o problemă pe care am avut-o săptămâna trecută cu Kia Cerato-ul meu din 2010. După cum spune și titlul, indicatorul de combustibil a scăzut brusc și rapid, indicând că vehiculul nu mai are combustibil, chiar dacă rezervorul este plin. Am încercat să verific siguranțele pentru a vedea dacă aceasta este problema, dar nu par să fie arse. Nu știu dacă senzorul este acționat de un releu. (Nu sunt nici mecanic, nici electrician), dar încerc să-mi dau seama care este problema înainte de a o duce la un electrician auto. Dacă cineva a mai pățit ceva similar, aș aprecia orice ajutor.

Cu sinceritate,
Claudio T.

Vă rugăm să vă conectați sau să creați un cont pentru a vă alătura conversației.

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 11 ani și 2 luni - Acum 11 ani și 2 luni #47331 prin manual-mecanic
Răspunsul mecanicilor manuali la subiectul scaderii bruște a indicatorului de combustibil (Kia Cerato)
Dacă singurul lucru care nu mai funcționează este indicatorul nivelului de combustibil, singura cauză posibilă este o întrerupere a circuitului. Va trebui să verificați firele care merg de la rezervor la indicator. Problemele apar de obicei la conectori, nu în mijlocul firelor. Acest lucru este valabil mai ales pentru conectorul de la rezervor. În timp ce verificați conexiunea respectivă, este o idee bună să măsurați continuitatea electrică la intrarea flotorului. Dacă nu există continuitate (un circuit întrerupt), indică o problemă cu senzorul de nivel de combustibil.

Mult succes.
Ultima editare: acum 11 ani și 2 luni de către . Motiv: Pentru a completa răspunsul