Căutare MDM

Buletin

Probleme ambreiaj Nissan Terrano D22 2007

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 11 ani și 7 luni #45719 prin manual-mecanic
Probleme ambreiaj Nissan Terrano D22 2007 Publicat de manual-mecanica
Salut tuturor, am nevoie de cineva care să mă ajute cu o problemă pe care o am de ceva vreme, sunt mecanic pasionat dar nu vreau să pun mâinile unde nu ar trebui, de câteva luni am observat că este puțin dificil să schimb vitezele la Terrano D22 (YD25) din 2007, uneori vitezele chiar se zgârie dacă nu le schimb rapid și cu forță, în ultima vreme pe vreme rece (dimineața devreme) devine aproape imposibil să schimb în orice treaptă, când temperatura crește sau după-amiaza când a fost expus la căldura soarelui problema se rezolvă de obicei și schimbă bine vitezele, dar tot trebuie să pui piciorul în pământ, totul indică faptul că ar putea fi sistemul hidraulic al ambreiajului, întrebarea mea este, cu aceste simptome, va trebui să schimb lichidul de ambreiaj, sau problema mea ar putea fi la presa sau spiderul ambreiajului sau în cel mai rău caz la pompele hidraulice din sistem, cum pot exclude cele care sunt mai puțin laborioase de demontat?

Vă mulțumesc foarte mult pentru atenție...

Vă rugăm să vă conectați sau să creați un cont pentru a vă alătura conversației.

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 11 ani și 7 luni #45721 prin manual-mecanic
Răspunsul mecanicilor manuali la subiectul Probleme cu ambreiajul la Nissan Terrano D22 din 2007
Cred că modelul ăla folosește lichidul de frână și de ambreiaj împreună. Vei găsi o purjă de aer pe cilindrul principal al ambreiajului, lângă cutia de viteze. Aerisește-l ca să vezi dacă are aer. Dacă nu se îmbunătățește, atunci nu există altă opțiune; va trebui să înlocuiești ambreiajul.