Căutare MDM

Buletin

Motorul Renault Trafik

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 11 ani și 7 luni #44847 prin manual-mecanic
Motor Renault Trafik Publicat de manual-mecanica
Salut prieteni, nu sunt mecanic, dar folosesc pagina voastră pentru prietenul meu care este mecanic.
Întrebarea mea este, am cumpărat un Renault Trafik diesel, motorul nu mai dădea, mi-au spus că sunt foarte complicate și inutile, țâșnesc, absorb ulei, zboară, e atât de rău, pentru că între a repara cel pe care îl are sau a pune altul, care ar fi mai bine, până la 18, motor 2000, dacă nu, explicați-mi cum să-l montez ca să nu se strice, care este problema pe care o au sau alt motor, ar putea fi de la altă marcă? Vrem să folosim Trafik-ul pentru a căra haine și tot ce putem la școlile rurale din Chubut, puteți vedea pagina noastră de faze dacă sunteți interesați să vedeți la ce îl vrem, aș aprecia răspunsurile voastre.

Vă rugăm să vă conectați sau să creați un cont pentru a vă alătura conversației.

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 11 ani și 7 luni #44855 prin manual-mecanic
Răspunsul Manual-mecanica subiectul motorului Renault Trafik
Salut tuturor, SILVIO2011, aș vrea să te ajut, dar nu știu modelul. Felicitări pentru munca depusă. Cu respect și mult succes.

Vă rugăm să vă conectați sau să creați un cont pentru a vă alătura conversației.

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 11 ani și 7 luni #44856 prin manual-mecanic
Modelul 92 este motorul diesel

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 11 ani și 7 luni #44955 prin manual-mecanic