Căutare MDM

Buletin

Trapezio Peugot parnet

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 12 ani și 3 luni #41355 prin manual-mecanic
Trapezio Peugot parnet Publicat de manual-mecanica
Salut prieteni,
am trecut ITP-ul astăzi și mi-au clasat vehiculul ca fiind nepotrivit, cu niște defecte serioase. O lumină de frână slabă și alte probleme.
Cea mai gravă este slăbirea suportului (spate) al brațului transversal dreapta față.

Nu sunt mecanic, dar când ești șomer și nu ai bani, și îți place mecanica și ai ceva timp liber, așa cum îmi place mie,

aș vrea ca unii dintre voi care se pricep mai bine la mecanică să-mi dea niște sfaturi despre cum să o fac. Aș fi foarte apreciat.

Vă rugăm să vă conectați sau să creați un cont pentru a vă alătura conversației.

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 12 ani și 3 luni #41382 prin manual-mecanic
Răspunsul mecanicilor manuali la subiectul Trapezio Peugot parnet
Te-aș ajuta, dar nu știu ce înțeleg prin trapez. Termenul ăsta nu se folosește aici, în Chile. Cunosc Parnet-ul, care e același lucru cu Berlingo-ul. Dacă îmi spui unde merge sau ce face, te voi ajuta fără nicio problemă.

Vă rugăm să vă conectați sau să creați un cont pentru a vă alătura conversației.

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 12 ani și 3 luni #41401 prin manual-mecanic
Brațul transversal este partea care susține fuzeta. Discul de frână se află pe fuzetă, iar amortizorul se află deasupra acesteia.

Ceea ce este în neregulă cu acesta este o bandă de cauciuc care merge de la șasiu la brațul transversal.

Îl numesc braț transversal pentru că are forma unui trapez. Ar fi, de asemenea, un braț de suspensie.

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 12 ani și 3 luni #41409 prin manual-mecanic