Căutare MDM

Buletin

cum se diagnostichează pompele de apă

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 12 ani și 8 luni #39024 prin manual-mecanic
se diagnostichează pompele de apă
:uscat: Salut prieteni, sunt mecanic începător
și am o întrebare. Mă puteți îndruma, vă rog?

Pentru că știu cum funcționează pompele de apă la mașini, dar nu am prea multă experiență în diagnosticare. De aceea vin la voi să văd dacă mă puteți îndruma pentru a da un diagnostic precis despre ele,

spre atenția și îndrumarea voastră. Vă mulțumesc tuturor.

Vă rugăm să vă conectați sau să creați un cont pentru a vă alătura conversației.

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 12 ani și 8 luni #39028 prin manual-mecanic
Răspuns dintr- un manual mecanic pe tema diagnosticării pompelor de apă
Salut, sunt și eu mecanic amator și nu sunt profesionist în asta, dar am văzut că, pentru a ști dacă pompa e pe cale să se defecteze, ia fulia și mișc-o radial pentru a verifica jocul sau uzura dintre ax și bucșă. Dacă este excesivă, e mai bine să o schimbi înainte să înceapă să piardă apă și să poată provoca daune suplimentare. Celălalt lucru este zgomotul; începe să sune ca și cum ar zgâria ceva și, în final, când sunt defecte, piardă apă prin ax sau printr-o scurgere pe care o au în partea inferioară a corpului pompei. Sper că te ajută cumva și, dacă cineva știe mai multe decât noi, te rog să ne sfătuiești.

Vă rugăm să vă conectați sau să creați un cont pentru a vă alătura conversației.

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 12 ani și 8 luni #39030 prin manual-mecanic