Căutare MDM

Buletin

Pierdere de putere la Megane 1.9dci 2001

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 14 ani și 11 luni #16038 prin manual-mecanic
Bună ziua:
Nu sunt mecanic, lucrez la fabricarea de subcadru auto. Problema este la mașina mea. Vă rog să mă îndrumați cu privire la unde ar putea fi problemele.
Mașină: MEGANE 1.9 dci din 2001. Km: 230.000
Problemă:
1) Pierdere generală continuă de putere în ultimii 10.000 km
2) Intermitent și aleatoriu, dar mereu pe autostradă (din ce în ce mai frecvent), chiar și când accelerez, motorul tresar ușor, pierzând din putere, uneori chiar trecând de la 120 km/h la 40 sau 30 km/h într-un minut sau două (Turația scad încet, aproape întotdeauna de la 2.000 rpm în treapta a 5-a). Este mai probabil să se întâmple dacă accelerez complet, dar nu se întâmplă întotdeauna când forțez tare și uneori se întâmplă când conduc foarte încet.
Opresc motorul (nu este nevoie să-l opresc), îl las să se odihnească două sau trei minute și este din nou ok.
3) Nu se aprinde niciun indicator de defecțiune.
4) Bosch a instalat CLIP (scuze dacă nu acesta este numele tehnic) și nu există erori active, nici în memorie, nici nimic anormal. De asemenea, nu au observat nimic anormal la motor, nici măcar atunci când mașina s-a defectat în timpul unui test rutier.
5) Problema este una zilnică, dar după schimbarea curelei de accesorii, a uleiului și a tuturor filtrelor (acum 500 km), mașina a funcționat perfect timp de o săptămână.
6) În timpul schimbării curelei de accesorii, pompa de apă externă s-a stricat și a ieșit tot lichidul de răcire (pompa a fost schimbată, în caz că are legătură cu funcționarea corectă timp de o săptămână).
7) Mașina nu se supraîncălzește, nu are scurgeri de apă și nu consumă ulei.
8) Supapă EGR (a 3-a), debitmetru, remapare ECU, garnituri turbo, conducte turbo (2), convertor catalitic (a 3-a), pre-convertor catalitic etc. etc., noi de 50.000 km.