Căutare MDM

Buletin

MOTORUL IBIZA-ULUI MEU SE OPRĂSEȘTE BRUSC

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 15 ani și 6 luni #12684 prin manual-mecanic
MOTORUL IBIZA-ULUI MEU SE OPRĂSEȘTE BRUSC Publicat de manual-mecanica
Bună ziua, permiteți-mi să mă prezint. Sunt din Las Palmas și dețin un Ibiza 1.4 din 1999 cu acoperiș decapotabil.
Problema este că motorul se oprește brusc și observ că turația la ralanti a vehiculului devine uneori instabilă.
Am observat, de asemenea, o mică scurgere la indicatorul de temperatură a lichidului de răcire, situat chiar sub capota motorului.
Sper că m-am explicat clar, deoarece sunt doar un mecanic începător.
Aș aprecia orice informație de la oricine a trecut prin ceva similar.

Vă rugăm să vă conectați sau să creați un cont pentru a vă alătura conversației.

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 15 ani și 6 luni #12708 prin manual-mecanic
Răspunsul lui Manual-mecanica la subiectul Re: Motorul Ibizei mele se oprește brusc.
Verificați filtrele și în special pompa de umplere cu combustibil.
Recomandare dacă motorul nu suferă de supraîncălzire,
tinzând să se blocheze.
Salutări.

Vă rugăm să vă conectați sau să creați un cont pentru a vă alătura conversației.

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 15 ani și 6 luni #12710 prin manual-mecanic
Răspunsul lui Manual-mecanica la subiectul Re: Motorul Ibizei mele se oprește brusc.
Există două lucruri - supapa IAC sau senzorul TP

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 15 ani și 6 luni #12733 prin manual-mecanic
Bună ziua, aș verifica supapa de control al aerului la ralanti dacă este murdară. Ai putea verifica și bujiile, care sunt adesea cauza acestor simptome în vehicul. Sper că acest lucru te ajută.

• manual-mecanic