Căutare MDM

Buletin

senzor de temperatură

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 9 ani și 8 luni #50458 prin manual-mecanic
senzor de temperatură Publicat de manual-mecanica
Salut, sunt Carlos și mă înscriu astăzi pe forum. Am nevoie de ajutor cu asta. Am un Fiat Palio Adventure din 2005, 1.8. Indicatorul de temperatură este constant la zero și cred că ar putea fi un senzor de temperatură defect. Vreau să-l înlocuiesc, dar nu știu unde este amplasat pe motor. Dacă cineva dintre voi îl cunoaște sau l-a înlocuit, vă rog să-mi spuneți unde este. Mulțumesc.

Vă rugăm să vă conectați sau să creați un cont pentru a vă alătura conversației.

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 9 ani și 8 luni #50460 prin manual-mecanic
Răspunsul mecanicilor manuali pe tema senzorilor de temperatură
Salut
! La fel ca tine, abia astăzi mă alătur acestui forum.
Sunt mecanic și ceea ce ți se întâmplă este probabil termostatul lichidului de răcire. Așa că îți recomand să începi de acolo, dar nu înainte de a verifica dacă ai antigel... acesta este cel mai important lucru.

Vă rugăm să vă conectați sau să creați un cont pentru a vă alătura conversației.

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 9 ani și 8 luni #50462 prin manual-mecanic
Răspunsul mecanicilor manuali pe tema senzorilor de temperatură