Căutare MDM

Buletin

DEFECTIUNE FRÂNĂ DE PARCARE PNEUMATICĂ

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 10 ani și 4 luni - Acum 10 ani și 4 luni #48883 prin manual-mecanic
DEFECT FRÂNĂ DE PARCARE PNEUMATICĂ Publicat de manual-mecanica
Bună ziua, am nevoie de niște sfaturi. Zilele trecute mi-am dus vehiculul la inspecția tehnică pentru circulație. Vehiculul meu este un camion, cu două axe, 12.000 kg. Inspecția nu a trecut din cauza puterii slabe de frânare a frânelor de serviciu față și a frânei de mână. Camionul meu are frâne cu aer. Conduc camioane de când eram copil și am 47 de ani. Nu sunt mecanic, dar înțeleg elementele de bază.
Să trecem la subiect. Am schimbat plăcuțele de frână față pentru că erau uzate. Cu toate acestea, saboții de frână, uitându-mă la găuri, nu par a fi uzați. Acești saboți sunt folosiți de peste zece ani și îi folosesc și în oraș, unde frânele sunt cel mai mult utilizate.
Cred că plăcuțele ar putea fi cristalizate, dar cred și că problema ar putea proveni de altundeva. Aș aprecia orice sfat.

Salutări,

am uitat să spun că, deși frâna de mână nu frânează bine, saboții de frână de serviciu frânează bine.
Ultima editare: acum 10 ani și 4 luni de către . Motiv: Informații importante

Vă rugăm să vă conectați sau să creați un cont pentru a vă alătura conversației.

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 10 ani și 4 luni #48889 prin manual-mecanic
Răspunsul mecanicilor manuali la subiect : DEFECT ANVELOPĂ FRÂNĂ DE MÂNĂ