Căutare MDM

Buletin

Toyota 1ZZ și „dansul manivelei”

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 11 ani și 7 luni #44688 prin manual-mecanic
Toyota dansul manivelei
Salut, mut acest subiect aici, acum despre Toyota și acest motor 1zz, pentru a-l împărtăși cu toată lumea, subiectul care va fi discutat este părerea despre numărul de probleme pe care le-a dat acest motor cu rulmenții de bielă și originea lor... ei bine, așa cum spuneam și cu fiat147, suntem de acord că problema este o problemă de proiectare (să zicem că nu sunt inginer), dar nu este normal ca o mașină de 17.000 de euro să „mănânce” semirulmenții de bielă când are doar în jur de 130.000 km:uscat: ... și anume: material moale al rulmenților? lipsă de lubrifiere? joc excesiv între piesele de fabricație? sau o problemă de proiectare, cum ar fi o cursă excesivă a arborelui cotit, pentru că rulând cifrele (corectați-mă dacă greșesc), acest motor ajungând la 6400 rpm, obțin o viteză a pistonului de... 19,5 metri pe secundă:woohoo: !!! Pentru o mașină de stradă, pare prea mult... Îmi vine greu să cred că „orientalii” dau greș în așa ceva...:fluier: Aș vrea să știu ce părere aveți.:prostie: Salutări și LA MULȚI ANI 2014!!!B) :rău:

Vă rugăm să vă conectați sau să creați un cont pentru a vă alătura conversației.

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 11 ani și 7 luni - Acum 11 ani și 7 luni #44707 prin manual-mecanic
Răspunsul Manual-mecanica la Toyota 1ZZ și „dansul manivelei” sale