Căutare MDM

Buletin

Ajutor cu ambreiajul Ford Transit, vă rog.

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 13 ani și 7 luni #30035 prin manual-mecanic
Ajutor ambreiaj Ford Transit, vă rog. Publicat de manual-mecanica.
Salut tuturor, La mulți ani tuturor... Sunt nou pe acest forum și am venit în căutarea unei soluții pentru ambreiaj, ceea ce se întâmplă...
Am schimbat pompa pentru că a trebuit să apăs pedala de multe ori ca să răspundă. Am schimbat pompa și continuă să facă același lucru, problema este că sunt la volan și vreau să o bag în viteză și nu pot pentru că trebuie să o pompez ca să se cupleze din nou... ce ar putea fi... sau cum pot face să o repar...?? Vă rog, dacă cineva știe ceva, am nevoie urgentă de ea, deoarece nu sunt mecanic
. Mulțumesc...

Vă rugăm să vă conectați sau să creați un cont pentru a vă alătura conversației.

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 13 ani și 7 luni #30037 prin manual-mecanic
Răspunsul lui Manual-mecanica la subiectul Re: Ambreiaj Ford Transit, vă rog să mă ajutați.
Salut, sunt puțin confuz în privința ambreiajelor hidraulice. Cele pe care le-am întâlnit au fost de obicei mecanice (cu cabluri). Spui că trebuie să pompezi mult pentru ca ambreiajul să funcționeze. Din moment ce este hidraulic, aș spune că este posibil ca circuitul hidraulic să nu fie aerisit corect (există aer în circuit, motiv pentru care nu funcționează; același lucru se întâmplă și cu frânele). Aș verifica dacă ai suficient lichid în circuit sau dacă există scurgeri. Altceva, ambreiajul este rigid când îl apeși? Sper că te-am ajutat. Cu cele mai bune gânduri.

Vă rugăm să vă conectați sau să creați un cont pentru a vă alătura conversației.

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 13 ani și 7 luni #30038 prin manual-mecanic