Pesquise no MDM

Boletim

Regulador de ar condicionado

• Manual-Mecanica
  • Autor do assunto
  • Pensionista fresco
  • Pensionista fresco
Avançar
15 anos 10 meses antes #9095 por Manual-Mecanica
Resposta Manual-Mecânica no Regulador de Ar Condicionado
Olá Kikemec,

o RULETITA que eu verifiquei em outro carro igualmente de um parente e trabalha todas as velocidades, que não deve verificar as tensões que me dizem curto -circuito para ver se eu trabalho bem, verifiquei com um poliymore e, aparentemente, gostaria de saber se posso colocá -lo novamente com um pouco de lata.

Obrigado

Por favor conecte ou crie uma conta para participar da conversa.

• Manual-Mecanica
  • Autor do assunto
  • Pensionista fresco
  • Pensionista fresco
Avançar
15 anos 10 meses antes #9103 por Manual-Mecanica
Look at the diode when it is damaged blocks the first three speeds and the fourth is direct must work even without putting (connect) the resistance, if you have a current or test tester as you call it, disconnect the resistance you put the speed control in the one and in the resistance connector in a terminal it will arrive positive (+), then the control you put in the two and should arrive positive (+) in another terminal And the fourth as I said is direct if everything arrives, the resistance muda porque, como eu entendi o diodo antes, se não funcionou, é porque, dentro da resistência, um filamento é quebrado, saudações : Woohoo:

• Manual-Mecanica
  • Autor do assunto
  • Pensionista fresco
  • Pensionista fresco
Avançar
15 anos 10 meses antes #9120 por Manual-Mecanica
Hi Gaudencio05,

yesterday I was all afternoon with the fault and checking the tensions of everything, and I get tension to all the places I am already boring and I do not know what the resistance filaments are in some site that is seen checking the tension and I also had, so if you have any more idea would be very grateful to me to tell me since I am very lost and I do not know what I am doing, I am not to do that I will Take it to the workshop.

Desde já, obrigado.