Zoek MDM

Bulletin

Radio geblokkeerd

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar 1 maand geleden #49723 door handmatig-mechanisch
Radio geblokkeerd Geplaatst door manual-mecanica
De radio in mijn Ford Ranger uit 2007 is vergrendeld en accepteert de ontgrendelingscode niet. Ik krijg een foutcode, een foutmelding. Kan iemand me vertellen hoe ik hem kan ontgrendelen?

Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar en 2 maanden geleden #52417 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp geblokkeerde radio
Het is mij een keer overkomen en ik moest ermee naar de dealer. Daar hebben ze de auto met een andere code ontgrendeld.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
2 jaar en 6 maanden geleden #54406 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp geblokkeerde radio
Als de radio in uw pick-up vergrendeld is, kan dit te wijten zijn aan een beveiligingsprobleem dat is ontworpen om te voorkomen dat iemand de radio gebruikt als de auto wordt gestolen. Volg deze stappen om

de radio te ontgrendelen: Zoek het serienummer van de radio. Dit nummer bevindt zich op de achterkant van de radio of op een label in de handleiding van uw auto.

Neem contact op met uw Ford-dealer of een erkend Ford-servicecentrum. Geef het serienummer van de radio en een geldig identiteitsbewijs door, zodat zij het eigendom kunnen bevestigen.

Als alles in orde is, zal de dealer of het servicecentrum u een ontgrendelcode voor de radio geven.

Voer de ontgrendelcode in de radio in met behulp van de cijfertoetsen op het scherm. Volg de instructies die specifiek zijn voor uw radiomodel, aangezien deze kunnen variëren.