Zoek MDM

Bulletin

gasklephuis voor inlaat

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 5 maanden geleden #40776 door handmatig-mechanisch
gasklephuis voor inlaat Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb gegevens en ideeën nodig over hoe ik een individueel cilinderinlaatsysteem voor injectie kan maken.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 5 maanden geleden #40782 door handmatig-mechanisch
Reactie van een mechanische handleiding over het onderwerp gasklephuis voor inlaat
Welke motor heb je?
Want als je iets simpels wilt, kun je injectoren op een helling monteren, zoals bij de
Seat Cordoba uit '99, in het inlaatspruitstuk vlakbij de cilinders, en een Hall-sensor op de nokkenas, met een elektronische module die aangeeft wanneer ze open moeten.

Let op: de enige afwijking zoals die jij in Spanje suggereert, is een Ford Mustang V8 uit '67 met een single-point injector. Het heeft een fortuin gekost om hem aan de praat te krijgen, en hij loopt erg slecht.

Maar laat niemand je vertellen dat het niet kan. Doe het, en misschien krijg je hem wel aan de praat.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #44243 door handmatig-mechanisch
Reactie van een mechanische handleiding over het onderwerp gasklephuis voor inlaat
Hoi, als je voor carburateurs zou kiezen, zou je eenvoud, minder storingen en betrouwbaarheid winnen. Onthoud dat carburateurs "niet denken", maar het pedaal gehoorzamen, mits ze goed zijn afgesteld. Het aanpassen van een injectie zoals jij die wilt, vereist nogal wat variabelen: het spruitstuk, de bediening zonder flowmeter in het spruitstuk, enz. Ik neem aan dat je weet dat er kits bestaan, maar de prijs... tja, de keuze is aan jou en veel succes.