Zoek MDM

Bulletin

Xenon-kit

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #18170 door handmatig-mechanisch
Xenon Kit Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal, en fijne feestdagen.

Dit is mijn eerste bericht, dus ik stel me even voor op het forum.

Ik heb een Ford Focus I en ik heb een H4 xenonset gekocht (geen bi-xenon, zodat ik feller licht krijg tijdens het rijden), maar ik verblind mensen tijdens het rijden.
Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik heb de positie van de originele automatische koplamp verlaagd.
Ik heb mensen gezien die xenon in deze koplampen hebben geïnstalleerd, en het verblindt niet.

Groeten aan iedereen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #18314 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Xenon Kit
Hoi maat, veel mensen hebben hetzelfde probleem, maar de meesten negeren het. Het maakt niet uit of het andere weggebruikers verblindt. Als je koplamp een motor heeft om de reikwijdte van de lampen aan te passen, moet je de knop (het wieltje) op nul zetten en vervolgens de reflecterende parabool van de koplamp verlagen, omdat deze een schroef heeft om hem af te stellen. Het is het beste om hem naar een garage te brengen om dit te laten doen. Bij het monteren van xenon moet de koplamp bijna 2 streepjes lager staan ten opzichte van halogeenlampen. Dat is wat het apparaat aangeeft en het is niet erg duur. Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden - 14 jaar en 7 maanden geleden #18323 door handmatig-mechanisch
Oké. Bedankt.
Voorlopig heb ik het handmatig gedaan, maar ik heb gehoord dat de optiek speciaal moet zijn (fisheye, angel eyes of zoiets) om lichtverspreiding volledig te elimineren. Misschien kies ik voor Philips BlueVision, dat, volgens wat ik heb gelezen, behoorlijk op xenon lijkt en beter bij mijn optiek past.
Ik heb een hekel aan mensen die verblinden met hun koplampen, en daar wil ik niet een van zijn.
Bedankt, met vriendelijke groet en een gelukkig nieuwjaar.
Laatst bewerkt: 14 jaar 7 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #18360 door handmatig-mechanisch
Hallo, ze hebben je verteld dat je voor xenon goedgekeurde koplampen nodig hebt, maar als je die niet hebt, zal het installeren van koplampsproeiers en automatische lichtbundelregeling geen probleem opleveren (deze optie is vrij duur). Beter dan Philips BlueVision kun je Momo Corse White kopen, die zijn goed en kosten ongeveer 25-30 euro. Of Piaa is iets beter, maar die zijn duur en gaan snel kapot. Groeten. GELUKKIG NIEUWJAAR 2011.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #18367 door handmatig-mechanisch
Hartelijk dank, de Momo Corse White zijn iets duurder dan die van Philips, maar als ze beter zijn, ga ik ernaar op zoek.