Zoek MDM

Bulletin

PS2 en tv in de auto

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #11006 door handmatig-mechanisch
PS2 en tv in de auto Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal in Tunas, ik heb hulp nodig vanaf nul, want ik heb er niet veel verstand van.

Ik zou graag wat hulp willen met het installeren van een PlayStation 2 (een van de grote) in de auto, naast een scherm zoals de draagbare dvd-speler. Het aansluiten van de PS2 op de dvd-speler is geen probleem. Het probleem is hoe ik de PS2 op de auto en de dvd-speler kan aansluiten, aangezien ik maar één sigarettenaansteker in de auto heb, aangezien ik geen zin heb om installatiewerk te doen (bedrading naar de motor, meer kabels, aftakkingen, enz.).

Ik zag ergens dat er sigarettenaanstekersplitters zijn voor maximaal vier, als ik me goed herinner, maar ik weet niet of die betrouwbaar zijn. Ik kan de dvd-speler daarop aansluiten, maar wat moet ik in de PlayStation doen zodat hij niet doorbrandt?

Ik hoop dat ik me goed heb uitgedrukt:lachen:

. Ik hoop ook op hulp, hè!:cheer:

En als het veel beter uitgelegd kon worden dan op alle sites die ik heb bekeken, was het me helemaal niet duidelijk. BEDANKT!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #23552 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: PS2 en TV in de auto
Hallo allemaal:

ik zie dat dit een oud topic is, maar ik hoop dat het nuttig is.

Wat je moet doen, is een omvormer kopen. Zo kun je de dvd-speler en PS2 rechtstreeks op de auto aansluiten. Sluit de omvormer gewoon aan op de auto, sluit vervolgens alle benodigde aansluitingen aan en je kunt in de auto zelf van de game genieten.

Mocht je meer uitleg nodig hebben, dan weet je waar je me kunt vinden. Maar om 5 cent te krijgen voor wat je nodig hebt, is dit de beste optie.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.