Zoek MDM

Bulletin

KATALYSATORAFWIJKING PEUGEOT 307 XT 2002

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #9981 door handmatig-mechanisch
CATALYST ANOMALY PEUGEOT 307 XT 2002 Gepubliceerd door manual-mecanica
ER VERSCHIJNT EEN BERICHT OP HET MULTIFUNCTIONELE SCHERM DAT EEN ANOMALIE IN DE KATALYSATOR AANGEGEVEN WAS... WEET IEMAND WAT DE OORZAAK VAN HET PROBLEEM KAN ZIJN EN WELKE MOGELIJKE OPLOSSINGEN ER ZIJN? DANK U WEL

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #9983 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Katalysatorafwijking PEUGEOT 307 XT 2002
Deze waarschuwing duidt doorgaans op een probleem met de lambdasonde, ongeacht of het de eerste of de daaropvolgende betreft.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #10184 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Katalysatorafwijking PEUGEOT 307 XT 2002
Hallo, ik ben nieuw hier. Ik zal je vertellen wat ik tot nu toe weet. Als er een vervuilingsafwijking optreedt en de motor goed loopt, is het een elektrisch defect. Als de katalysator defect lijkt te zijn, is de oplossing om deze te vervangen, niet door een katalysator, maar door een vervangende katalysator die elke uitlaatpijpwinkel kan installeren. Als het dashboardlampje blijft branden, moet u het resetten, en als het daarna weer brandt, moet u een emulator installeren. De kosten hiervan bedragen ongeveer € 500. Ik hoop dat mijn informatie helpt. Mijn Peugeot is een 307 XT 2.0 benzine. Ik heb bijna alle stappen al uitgevoerd, ik hoef alleen nog maar de emulator te installeren. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #10510 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Katalysatorafwijking, Pontiac Grand Prix 2002
Hallo, ik heb problemen met de katalysator van mijn Pontiac Grand Prix uit 2002. Er brandt een servicelampje. Ik heb de katalysator en beide sensoren al twee keer vervangen, maar het lampje brandt nog steeds. Wat kan ik doen? Help me alsjeblieft.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #10511 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Katalysatorafwijking, Pontiac Grand Prix 2002
Het zou handig zijn om de foutcodes te weten. Het kunnen oude en/of defecte lambdasondes zijn, de gloeibougies voor deze sensoren, of de katalysator zelf. Sommige auto's vereisen originele onderdelen. Stuur de codes op en kijk wat er gebeurt. Groeten uit Chiapas.