Zoek MDM

Bulletin

STUURBEKRACHTIGINGSPOMP VW JETTA 2000

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #10181 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: VW JETTA 2000 POWER STEERING PUMP
Groeten. Neem Kikemec's advies niet serieus, want dat advies is ook zeer terecht, en het geluid hoeft niet per se te wijten te zijn aan een defecte pomp. Het geluid van versleten hydraulische pompen is meestal een zoemend geluid dat varieert met de belasting van de besturing. Het geluid kan echter ook worden veroorzaakt door de dynamolagers, de waterpomp of de distributiepoelies, dus sluit geen enkele mogelijkheid uit.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #10207 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: VW JETTA 2000 POWER STEERING PUMP
Hallo...natuurlijk sluit ik geen enkele hulp uit...maar ik ben dankbaar voor de aandacht die jullie allemaal hebben gegeven...de auto is bij de werkplaats aangekomen en maakte geen enkel geluid...hij startte goed en alles...natuurlijk waren de tandheugel en het rondsel kapot...en ook de stuurpomp...ik ga alles nog eens controleren...en ik laat jullie weten wat er is gebeurd...nogmaals bedankt en groeten...we houden contact.doei.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.