Zoek MDM

Bulletin

STUURBEKRACHTIGINGSPOMP VW JETTA 2000

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #9978 door handmatig-mechanisch
Stuurbekrachtigingspomp VW JETTA 2000 Gepubliceerd door manual-mecanica
DANK U WEL...IK HEB EEN GELUID...IN DE STUURBEKRACHTIGINGSPOMP VAN EEN VW JETTA VR6 UIT 2000...HET PROBLEEM WAS DAT ER EEN LEK HAD BIJ DE TANDHEELKOLOM (SORRY, WE LEREN NIET UIT HOE DAT IN HET SPAANS WORDT UITGESPROKEN)...NOUWEL...IK HEB HET VERVANGEN...EN IK HEB OOK DE POMP ZELF VERVANGEN OMDAT DIE VLOEISTOF IN HET SYSTEEM POMPTE...VOLGENS VW...KUNNEN ZE EEN SPECIALE STUURVLOEISTOF ERIN DOEN...NOUWEL, DAT HEB IK GEDAAN...EN IK HOU NOG STEEDS EEN GELUID ALS VAN EEN POMP ZONDER VLOEISTOF...ER ZIJN KLEINE BELLETJES IN HET VLOEISTOFRESERVOIR...ALS DE AUTO WORDT GESTART...EN ALS DE AUTO MEER ACCELEREERT...KLINKT HET IETS HARDER...TEN MINSTE NIET VEEL...HET KAN WORDEN GEHOORD...IK WEET NIET OF HET KOMT OMDAT HET SYSTEEM LUCHT HEEFT OF DAT IK IETS VERKEERD DOE...IK HOOP DAT IEMAND MIJ ALSJEBLIEFT KAN HELPEN DIT PROBLEEM OP TE LOSSEN...BIJ VOORBIJGAAN BEDANKT...REST...DAG.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #9982 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: VW JETTA 2000 POWER STEERING PUMP
Als de pomp nieuw is, zou deze geen geluid mogen maken. Het kan echter ook zijn dat het geluid niet van de pomp zelf komt, maar van een ander onderdeel dat door dezelfde riem wordt aangedreven. U laadt het systeem als volgt op terwijl de motor draait. U voegt olie toe en draait het vliegwiel naar beide stops. Zo verwijdert u de lucht uit het systeem. Dit duurt ongeveer 15 minuten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #10042 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: VW JETTA 2000 POWER STEERING PUMP
Hallo...de pomp is niet nieuw...de pomp die ik erin heb gezet is gebruikt...ik heb hem gekocht op een van die plekken waar veel gebruikte auto's worden weggegooid...nou ja, misschien heb ik gewoon een slechte pomp...ik blijf proberen om te zien wat ik kan doen...bedankt voor je hulp en we nemen contact met je op...groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #10168 door handmatig-mechanisch
Voor die pomp is speciale VW-vloeistof nodig. Het is mogelijk dat de pomp die je hebt gekocht kapot is... dit gebeurt vaak, of dat het circuit niet goed ontlucht is.
Krik de voorwielen op en draai, met de motor uit, het stuurwiel een paar keer vol gas. Doe dit vervolgens met de motor aan een paar keer. Laat de auto zakken en draai het stuurwiel een paar keer vol gas met de motor aan, en het zou moeten werken. Controleer altijd het vloeistofpeil om te voorkomen dat er lucht in het circuit komt. Ik hoop dat dit helpt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #10179 door handmatig-mechanisch
Hey Junior...bedankt voor je hulp. Ik denk dat ik de pomp nog een keer moet vervangen. Om alle twijfels weg te nemen. Nou, wat je zei over het de ene of de andere kant op draaien, heb ik al meerdere keren gedaan. Wat jij zei, ga ik nog een keer doen met andere pompen. Bedankt. We nemen contact met je op.