Zoek MDM

Bulletin

AIRCONDITIONINGPROBLEEM 2000 VW JETTA VR6

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #10043 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: AIRCONDITIONING PROBLEEM 2000 VW JETTA VR6
Die positieve soldeerbout werkt alleen met een goede spoel. Uit ervaring weet ik dat de aircocompressor hier in Mexico van 2000 tot 2006 hetzelfde is geweest. Het is echter geen goed idee om de ventilatorkabel vast te houden, want wanneer de ventilator aanslaat vanwege de motortemperatuur, activeert deze ook de compressor, zelfs als de airco uit staat.

Groeten uit Cancun. Ik stuur het schema naar je e-mailadres.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #26924 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: AIRCONDITIONING PROBLEEM 2000 VW JETTA VR6
Hallo vriend, ik zou ook graag willen weten hoe het klimaatregelrelais van de Jetta werkt en ik vroeg me af of je me het schema zou kunnen sturen. Ik zou het erg op prijs stellen. Bedankt.
dit is mijn e-mailadres

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #41795 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik heb het probleem dat ik geen plus- en minpunten heb voor de compressor. Het is hetzelfde probleem als jij.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #41796 door handmatig-mechanisch
Kan iemand mij het relaisschema van mijn Jetta sturen? Het relaisnummer is 1j0919506E. Ik hoop dat dat het probleem is, want ik heb geen plus- en minpool voor de compressor. Bedankt. Ik wacht op het relaisschema.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #41797 door handmatig-mechanisch
Mijn e-mailadres is Ik hoop dat u het diagram ontvangt, ik heb het dringend nodig. Dank u wel allemaal.