Zoek MDM

Bulletin

Fiat Bravo 1.6 snelheidssensor, 1997

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9934 door handmatig-mechanisch
Fiat Bravo 1.6 snelheidssensor, 1997. Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo forumleden, ik wil graag weten of iemand weet hoe je de snelheidssensor van een Fiat Bravo 1.6 uit 1997 kunt testen. Ik heb een geheugenfout in de ECU, maar ik weet niet wat de meetparameters voor deze sensor zijn. Ik wil hem niet vervangen zonder hem eerst te testen. Bij voorbaat dank.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9944 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Fiat Bravo 1.6 snelheidssensor, 1997
Hoi kikemec, je moet het testen met een tester in de frequentiemodus, dat wil zeggen in Kherz en door aan het stuur te draaien. 10 km is gelijk aan 10 kherz, 20 km is gelijk aan 20 kherz, enz. met de auto in contact, als ik me goed herinner. Ik hoop dat dit helpt. Knuffels.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #10025 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Fiat Bravo 1.6 snelheidssensor, 1997
Sorry voor de vraag, maar ik wil mijn auto vernieuwen en ben benieuwd hoe die auto is. Is hij betrouwbaar of niet? Hij zei dat hij niet erg goed is, maar ik zou graag willen weten of iemand hem heeft. Heel erg bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #10055 door handmatig-mechanisch
Hoi Roverto, ik heb geen Bravo, ik ben hem aan het repareren. Het zijn eigenlijk heel goede auto's, maar de mechanica en brandstofinjectie zijn wat ingewikkeld. Ik vertel je dit omdat er in Coquimbo, waar ik woon, zo'n vijf Bravo's en een paar Brava's zijn. Ik repareer de meeste, maar ze zijn echt heel betrouwbaar. Het zijn goede machines en ze zijn erg snel.