Zoek MDM

Bulletin

Problemen met het starten van een Peugeot 206,

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #9922 door handmatig-mechanisch
Peugeot 206 Starter Problemen, Geplaatst door manual-mecanica
Ik ben de sleutel met de elektronische code kwijtgeraakt en ze hebben een kopie voor me gemaakt, maar daarmee kan ik alleen de deuren openen en de auto niet starten. Een vriend vertelde me dat hij een bericht op dit forum had gezien over hoe je de codelezer van de sleutel kunt omzeilen. Ik wil graag weten of dat mogelijk is en hoe je dat moet doen. Hartelijk dank. Denys, Punta Arenas, Chili.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #9923 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met het starten van een Peugeot 206,
Hallo, vertel me welk model Peugeot het is? Is het een Nastero of een diesel? Ik vraag dit omdat als het een diesel is met een conventionele brandstofinjectiepomp, de startonderbreker eenvoudig uit te schakelen is, en anders moet je je nieuwe sleutel programmeren.

Groeten aan iedereen op het forum,

Claudio.as

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #9925 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met het starten van een Peugeot 206,
Welke motor heeft hij? Met die informatie kan ik je helpen. Als het een dieselmotor is, is het niet makkelijk, maar het kan wel eenvoudiger dan met benzine. Hiervoor moet je de sleutel graveren of de motor kan via de motorcomputer worden geannuleerd.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #22970 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik lees deze thread omdat ik een 1.9 diesel Ducato heb die moeite heeft met starten. Het codelampje gaat niet uit als ik de sleutel erin steek. Ik heb geprobeerd de startonderbreker te omzeilen, maar het is me niet gelukt. Ik zou het heel fijn vinden als je me kunt helpen om het op de juiste manier te omzeilen. Alvast bedankt!