Zoek MDM

Bulletin

dringend!!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9786 door handmatig-mechanisch
Dringend!!! Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb iemand nodig die weet hoe ik de ECU van de Geo Tracker of Chevrolet Tracker kan omzeilen om de foutcodes op te halen. Deze voertuigen worden geleverd met twee soorten connectoren: 6-pins en 4-pins, geloof ik. Help me alsjeblieft... bedankt!!!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9804 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: urgent!!!
Om u te helpen, hebben we de volledige informatie nodig: bouwjaar, motorinhoud en meer. Dank u wel.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9809 door handmatig-mechanisch
Het bouwjaar van deze specifieke auto is 99, maar ik zou graag voor beide typen pinnen willen weten. Er is geen voertuiginformatie nodig om te weten hoe je de pinnen moet overbruggen. Het bouwjaar of de cilinderinhoud geeft geen antwoord op mijn vraag. Ik zou het op prijs stellen als iemand hier meer over weet. Er zijn maar twee pinnen, ongeacht het bouwjaar.
Bedankt, OMC.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9812 door handmatig-mechanisch
OMC, we proberen je hier te helpen. Het antwoord is niet zoals je hebt gepost. Hoe dan ook, het jaar is belangrijk, aangezien de OBD II-aansluiting een facefeed heeft, en als je die aanraakt met een voeding, kan dat schade veroorzaken. Je hebt de foutentabel nodig. Heb je die al? Goed voorbereide werkplaatsen hebben in ieder geval scanners die je kunnen helpen. Neem die gerust mee als je wilt; dat is makkelijker. Voor informatie kun je "how to touch pins" en het model googlen, en je komt op een pagina terecht waarvan ik de naam niet meer weet. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9813 door handmatig-mechanisch
Ik vergat bijna dat de cilinderinhoud wordt gebruikt om te bepalen welk injectiesysteem wordt gebruikt, om onderscheid te kunnen maken tussen AFI, Multitec, Ti, MPI, enz. Chevrolet gebruikt dezelfde codes in verschillende modellen, maar ze hebben niet dezelfde bepalende factor, dus het is handig om dit te weten.