Zoek MDM

Bulletin

advies

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9775 door handmatig-mechanisch
advies Geplaatst door manual-mecanica
Ik sta op het punt een Inyemot-scanner te kopen voor mijn werkplaats. Kan iemand mij vertellen hoe deze scanner is en
of hij geschikt is voor mij, of hij geschikt is voor updates, technische service en aftersalesservice?
Alvast bedankt voor uw aandacht.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9783 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: advies
Hallo niuberilandia, ik heb je vraag hierheen verplaatst en niet naar het algemene forum, omdat hier veel scannergebruikers zijn die je advies kunnen geven. Kijk, ik heb een SPC Max, een Argentijnse diagnosescanner die erg goed werkt. Hij heeft 74 verschillende merken. Alle scanners zijn nuttig, maar houd er rekening mee dat de diagnose, hoe goed hij ook is, nooit alle modellen omvat. In veel gevallen zul je motoren vinden die hij niet uitleest. Je zult ze dan moeten opzoeken op basis van de motorcode en onderzoeken of je weet welk ander voertuig die motor met dat injectiesysteem gebruikt. Ik raad je aan om te zoeken naar een scanner met het grootste aantal uitlezingen voor voertuigen die veel voorkomen in jouw land. Alfa Test is een goed merk, net als SPC Max. Beide scanners hebben software-updates.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.