Zoek MDM

Bulletin

ABS Toyota Hilux 2007-model

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9751 door handmatig-mechanisch
ABS toyota hilux model 2007 Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo forumleden, een Toyota Hilux uit 2007 is bij de garage aangekomen met een brandend ABS-lampje. Heeft iemand een schema dat me kan helpen met het ABS van deze auto? Ik wil jullie laten weten dat de remblokken en riemen nieuw zijn. Ik sta open voor alle reacties die ik kan geven om dit probleem op te lossen.

Alvast bedankt en groeten aan iedereen op het forum.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9756 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: ABS Toyota Hilux 2007 model
vriend de abs van de toyota's kan alleen worden uitgeschakeld en gecontroleerd met een scanner, nu wat u kunt controleren is of de elektronische besturing van de remblokken is aangesloten als dat in uw geval het geval is, maar bij sommige modellen gaat dit lampje branden als de remblokken versleten zijn, evenals de remblokken, er is niet veel dat u kunt doen zonder een scanner, op zich zijn de abs-klephuizen niet ingewikkeld, maar het is handig voor u om er zeker van te zijn dat er geen ander probleem is om niet meer te demonteren, soms is een schoonmaakbeurt voldoende omdat de wegen vuil worden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9795 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: ABS Toyota Hilux 2007 model
Bedankt voor je reactie. We hebben uiteindelijk een scanner aangesloten en die vond zes fouten. We konden de zoektocht beperken tot het circuit van de achterste sensor. We vonden twee doorgesneden draden vlakbij het midden van het differentieel. We hebben ze gerepareerd en het werkt weer.

Groeten aan iedereen op het forum