Zoek MDM

Bulletin

Help Hyundai accent 1.3

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9671 door handmatig-mechanisch
Ajuda Hyundai accent 1.3 Gepubliceerd door manual-mecanica
is te laat,

dit is een probleem met mijn auto: Pega bem, of stationair draaien is stabiel en bij hoge temperaturen levert het slechte prestaties.

Nu moet je beslissen, de auto bijvoorbeeld in de 2e versnelling laten staan, bij de precieze rotatiebeslissing, komt het gaspedaal van de auto overeen met het logo, direct op de voorkant, heel kort, maar let op: er is een pauze, maar het lijkt meteen in orde.

Deze situatie zal heel langzaam verergeren. De kaarsen hebben slechts 6.000 km (dit model is vervangen bij 30.000 km), het luchtfilter moet gecontroleerd worden bij de "mijn limiet" van de vervanging na 15.000 km, en het brandstoffilter is nieuw. Of stille olieverf van 6 op 6.000 km.

Met een gebruikt octaangehalte is het altijd een 98 jaar oude auto geweest met 132.000 km.

Of wat zou dit symptoom kunnen veroorzaken, vrienden?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden - 15 jaar en 10 maanden geleden #9878 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Help Hyundai Accent 1.3
Erg laat,

het maakt me echt bang dat ik van alle geplaatste onderwerpen geen enkel antwoord krijg.

Komt dat doordat ik Portugees ben?

Zelfs als ik aankom, heb ik niets te zeggen voordat ik je zie.

Ik ben opgeleid en als een stad in Portugal me een vraag stelt, heb ik de gewoonte om met opleiding en eerlijkheid te reageren.

Je Engelse woorden zijn erg koud en gezwollen.
Ik kom niet met een verhaal dat ik geen Portugees versta omdat ik ook geen Spaans spreek, maar met toewijding en ik begrijp je heel goed. Spaans heeft min of meer een manie voor superioriteit, we begrijpen niet waarom we dat niet willen.

Fiquem bem
Laatste editie: 15 jaar 10 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9898 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Help Hyundai Accent 1.3
Chip, we kennen niet veel technische woorden in jouw taal, maar dat heeft niets te maken met niet willen. Kijk, ik neem de moeite om je berichten te vertalen, maar geef me even de tijd, ja. Een knuffel.