Zoek MDM

Bulletin

Nissan Platina 1.6 motor, jaar 2007

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9657 door handmatig-mechanisch
Nissan Platina 1.6 motor, jaar 2007. Uitgegeven door manual-mecanica
Vandaag heb ik een Nissan Platina gescand, maar ik kon er met de Nissan-diagnosemachine niet in komen. Wel zag ik dat de motor dezelfde is als die van de Renault Scenic. Mijn vraag is of iemand weet of deze motor exact hetzelfde is of dat er een verschil is, aangezien ik een lamdasonde heb die niet werkt. Ik denk dat deze Nissan in Europa bekend staat als de Clio Sedan. Als iemand deze informatie kan bevestigen, zou ik dat zeer op prijs stellen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9660 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Nissan Platina 1.6 motor, 2007
Nou, hier in Mexico tot 2005 zijn de Renault Clio en de Nissan Platina hetzelfde, maar de scanner in de Nissan past niet. Ik heb hem in de Clio gezet en hij past wel, maar ik heb de 2007 nog niet gezien. En waar ben jij? Is die veranderd ten opzichte van 2005? Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9663 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Nissan Platina 1.6 motor, 2007
Ik denk niet dat het veranderd is. Ik woon in Chili, maar de meeste auto's die hier binnenkomen zijn Mexicaans, Argentijns of Braziliaans. Maar met wat je me vertelde, ben ik tevreden. Als het helpt, Gaudencio, de Platina uit 2007 heeft dezelfde motor als de Scenic, die weer dezelfde is als de Clio sedan.