Zoek MDM

Bulletin

4wd D-max diesel 3.0 aandrijfprobleem

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9613 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, ik heb een D-Max diesel en die heeft een probleem: het 4x4-indicatielampje brandt, maar de vierwielaandrijving is niet ingeschakeld. Als iemand een oplossing weet, zou ik dat zeer waarderen.

Groeten, Carlos

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9618 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp : Re: Probleem met de 4WD-unit van de D-max diesel 3.0
Het zou de lamp bij de zekeringkast kunnen zijn. Als je zegt dat hij aangaat zonder dat de 4x4-aandrijving is ingeschakeld, dan is die lamp mogelijk defect.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9635 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp : Re: Probleem met de 4WD-unit van de D-max diesel 3.0
Het lampje wijst mogelijk op een storing in uw versnellingsbak; laat een diagnose stellen voordat het te laat is, want versnellingsbakreparaties zijn duur.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9752 door handmatig-mechanisch
Ik werk bij GM en ik kan je de pinnen geven die je moet doorverbinden om het lampje uit te schakelen, maar er moet nog steeds een storing zijn.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 1 maand geleden #10152 door handmatig-mechanisch
Cristobalin schreef:

Ik werk bij GM en ik kan je de pinnen geven die je moet doorverbinden om het lampje uit te schakelen, maar er moet nog steeds een storing zijn.

:) Hallo, ik ben Juanra en ik wil graag weten welke pinnen ik moet doorverbinden om het 4WD-storingslampje van een D-Max 3.0 uit te schakelen.
Ik heb diverse handleidingen, en als ik ergens mee kan helpen, laat het me dan gerust weten.