Zoek MDM

Bulletin

DE TEMPERATUUR METEN VAN MIJN GOL 90 1.8

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9519 door handmatig-mechanisch
HET METEN VAN DE TEMPERATUUR VAN MIJN GOL 90 1.8 Gepubliceerd door manual-mecanica
HALLO!!
Vrienden, ik zou graag willen dat jullie me helpen en uitleggen. Ik heb een VW GOL 90 1.8 en de temperatuurmeter is kapot en ik wil er graag een plaatsen. Ik heb al een toerenteller om de temperatuur te meten en ik wil graag weten hoe ik die moet plaatsen. Ik heb het geprobeerd, maar als ik hem aanzet, slaat de wijzer af. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik zou het erg waarderen. Ik wil er een paar plaatsen zoals op de foto, maar ik kan ze niet aansluiten. HELP ALSJEBLIEFT...

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9524 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: METEN VAN DE TEMPERATUUR VAN MIJN GOL 90 1.8
Hallo, hoe gaat het? Kijk eens naar de temperatuurmeters. Sensor 1 heeft een positieve 12 volt en een aarding (controleer of je de aarding hebt aangesloten, dan is hij zeker niet aangesloten).

Groeten, dat hangt af van het merk.:lachen:

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9543 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: METEN VAN DE TEMPERATUUR VAN MIJN GOL 90 1.8
De waarheid is dat het afhangt van het merk en of het elektrisch of mechanisch is zoals ze de twee modellen noemen, maar de installatie zelf is eenvoudig, maar als uw Gol elektronisch is, moet u een elektronische meter plaatsen, aangezien het andere model die fout geeft, het is eenvoudig een positief en een negatief, wat het verschil is, is de sensor zelf

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9546 door handmatig-mechanisch
Hallo vriend, bedankt voor je reactie en hulp, maar ik zou graag meer gedetailleerde hulp willen bij het aansluiten van de temperatuurmeter. :blozen: :blozen:

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9557 door handmatig-mechanisch
Vertel ons welke meter je hebt. Als je een foto kunt uploaden, is dat nog beter. Nu een vraag: als iemand een klok koopt, zit er bijna altijd een installatieplan bij, maar als dat niet zo is, dan zijn een paar foto's handig om te zien hoeveel kabels er zijn en zo.