Zoek MDM

Bulletin

TURBO

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 11 maanden geleden #9505 door handmatig-mechanisch
TURBOS Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik wil graag weten of je turbo's zelf kunt repareren. Zo ja, dan zou ik graag de adressen willen weten waar ik reparatiesets kan kopen. Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 11 maanden geleden #9507 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: TURBOS
Turbo's kunnen natuurlijk gerepareerd worden, maar om het zelf te doen, hangt af van uw kennis over het onderwerp. Waar u de kits kunt kopen, hangt af van uw woonplaats, bijvoorbeeld Spanje, Chili, Mexico, enz. De informatie wordt verstrekt door de mensen in uw land. De turbo is qua structuur niet erg ingewikkeld, maar het diagnosticeren van het defect kan wat kosten. Meestal worden de afdichtingen van turbo's vervangen en worden de spindel en de kleppen gecontroleerd, maar soms is de reparatie duurder dan een nieuwe. Wat is er met uw turbo gebeurd? Is de as doorgesneden, zoals meestal gebeurt, of is het vermogen afgenomen, maken de lagers lawaai of wat?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9528 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: TURBOS
Bedankt voor je reactie. Ik kom uit Spanje. Het is een turbo van een Xara Picasso met 100 km op de teller. De turbo is gloednieuw, alleen zit er wat speling in de bronzen bus en lekt er olie. Daarom wil ik graag weten waar ik deze reserveonderdelen kan kopen, zodat ik hem kan repareren. Het is van het merk Garrett. Bedankt.