Zoek MDM

Bulletin

Nissan Altima 93 Temperatuur

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9520 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Nissan Altima 93 Temperatuur
Ze hebben de cilinderkoppakking al gecontroleerd en die is in orde, net als de sensoren. Het enige probleem is dat de ventilatoren alleen werken als ze voorbij de halve snelheid gaan. Ik wilde weten hoe ik ze zo kan afstellen dat ze ook op halve snelheid goed werken. Het toerental zakt dan bijna tot nul en soms slaat hij zelfs af.

Hoe groot is de kans dat de computer kapot is?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9527 door handmatig-mechanisch
Kijk of het 2 ventilatoren heeft, controleer de motoren als elke motor vier draden heeft, dan kan elke motor 2 snelheden aan en zo zou het moeten werken, de eerste zou de normale bedrijfstemperatuur bereiken en de tweede op ongeveer 3/4 van de motortemperatuur, als het alleen de tweede van de ventilatoren activeert zouden er twee veelvoorkomende mogelijke oorzaken kunnen zijn, ten eerste de ventilatoren de eerste snelheid van beide motoren hebben verbrand, ten tweede een slecht relais in dit systeem heeft 3 relais om de veranderingen door te voeren en je vindt ze in het motorcompartiment, nou vertel ons later hoe het is gegaan groeten uit Cancun :woohoo:

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9544 door handmatig-mechanisch
De computer regelt niet de werking van de ventilatoren in uw auto. Merken zoals Chrysler doen dat wel. Het is niet waarschijnlijk of haalbaar dat uw computer defect is, dat is niet het probleem.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9593 door handmatig-mechanisch
Controleer of ik al heb gecontroleerd of de ventilatoren vier kabels hebben en of deze werken. Controleer de relais en die zijn in orde. Dan is het probleem elektrisch, afhankelijk van de stroomvoorziening naar de relais. Mijn vraag is nu: hoe komt het dat ze werken als de temperatuur stijgt?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9594 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Temperatuur Alfa Romeo 155, ik denk dat deze te hoog is.
Ik heb een Alfa Romeo 155 uit 1995. Wat me opvalt, is dat de temperatuur elke keer dat ik hem gebruik niet onder de 32 graden Celsius komt. Dit ondanks het vervangen van de koelvloeistof, het toevoegen van antivries en het schoonmaken van de koelvloeistof. Maar de temperatuur daalt nog steeds niet onder de 32 graden Celsius. Mijn vraag is: is het normaal dat de auto bij die temperatuur werkt?