Zodra het opwarmt, wordt het geactiveerd via de temperatuursensor die een elektrische puls stuurt naar de motorregelmodule die zich in het midden van de console (dashboard) bevindt. Ik denk in het onderste gedeelte. Zoals ik je al vertelde, regelt het 2 snelheden. De motor kan doorbranden. De eerste ventilator is doorgebrand of, als dat niet lukt, is de zekering die het relais van de eerste voedt doorgebrand. Dit is een verbindingszekering. Dit zijn niet de conventionele zekeringen die je kent. De verbindingszekeringen zitten aan de ene kant in de kabel en aan de andere kant staat er stroom. Als dit het geval was, werd de kabel doorgeknipt en werd er een normale zekering van 30 ampère geplaatst, namelijk de aangegeven zekering.
Hoewel het mogelijk is dat alles in orde is en wat er gebeurt, geeft de temperatuurmeter een onjuiste waarde aan of, met andere woorden, zoals je zegt, hij markeert driekwart, maar het kan ook zijn dat hij halverwege is en dat je je hoofd breekt over een probleem dat er niet is, behalve de temperatuurmeting.
Als je verstand hebt van elektriciteit, kan ik je het temperatuurschema van de Altima geven. Ik heb die voor de GLE, GXE, SE, XE, ik weet niet welke van jou is. Groeten.