Zoek MDM

Bulletin

Caravan 88 3.0 start niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 11 maanden geleden #9458 door handmatig-mechanisch
Caravan 88 3.0 start niet Geplaatst door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik heb een 3.0 Caravan uit '88 die niet start. De bobine is in orde, maar er komt geen vonk naar de verdeler. Als iemand me kan helpen, wat kan ik dan controleren? Ik zou het op prijs stellen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9551 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Caravan 88 3.0 start niet
Hallo, als de spoel stroom krijgt en je hebt ze gekocht, neem ik aan dat je de doorgang hebt gecontroleerd met een multimeter. Het probleem zit in de kabel die van de spoel naar de verdeler loopt. Controleer of er stroom staat op de spoeluitgang. B) B)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9552 door handmatig-mechanisch
Hoi vriend, ik zei toch dat ik de continuïteit had gecontroleerd en dat die in orde was, maar ik heb hem toch vervangen. Ik had de kabel al gecontroleerd, maar daarvoor had ik je verteld dat hij startte en het een of twee dagen goed deed, en toen ineens niet meer, en toen weer wel, enzovoort... Nou, ik heb de continuïteit van de centrale kabel van de bobine naar de verdeler gecontroleerd... en niets!!!!!! Hij is open!!!!! Ik heb een paar kleine bewegingen gemaakt en er was wat weerstand, ik zag een uiteinde en er zat koolstof in, ik prikte erin en hij viel uit elkaar... het was pure koolstof, het was verbrand... Nou, ik heb de kabel vervangen en nu wordt hij in de gaten gehouden, bedankt voor je reactie, ik waardeer je hulp enorm, ik zal het controleren en je over de voortgang laten weten... Ik hoop dat dit de fout is...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9553 door handmatig-mechanisch
Hoi maat, het probleem zat waarschijnlijk in de bobinekabel. Ik raad je aan om de hele set kabels te vervangen om toekomstige problemen te voorkomen. Veel succes en een knuffel vanuit Buenos Aires.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9554 door handmatig-mechanisch
Hallo vriend, ik zal je advies ter harte nemen. Het is fijn om collega's zoals jij op het forum te hebben... groeten uit Mexico... heel erg bedankt, en als ik een mening heb, deel ik die graag...