Zoek MDM

Bulletin

Mijn GOL 90 G1 1.8 gaat niet aan

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 11 maanden geleden #9455 door handmatig-mechanisch
Mijn GOL 90 G1 1.8 gaat niet aan Geplaatst door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik zal jullie vertellen wat er met me is gebeurd...

kijk, ik reed richting de u, toen brak de riem die van de dynamo naar de waterpomp loopt, toen parkeerde ik en ging terug naar de parkeerplaats, ik liep ongeveer 700 meter, toen ik bij de parkeerplaats aankwam, barstte er een slang, die ze al hadden vervangen en er kwam water uit vanwege de hitte, maar terwijl ik hem parkeerde, SCHAKELDE HIJ UIT, zomaar, nou ja, daar liet ik hem liggen, toen verwijderde ik de accu en zag dat een dikke kabel van de positieve kant het blik raakte. Nou, vandaag toen ik hem probeerde te starten, ging de ventilator aan, maar als ik hem met de sleutel start (het contact) geef, doet hij niets, hij gaat niet aan, hoewel de rest wel aangaat, ik bedoel de koplampen, de audio en de piloten. Toen duwde ik hem aan en werd ik boos. Ik liet het een tijdje zo staan, toen zette ik hem uit en probeerde hem weer aan te zetten en niets. KIJK ALS JE EEN IDEE HEBT EN HELP MIJ

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 11 maanden geleden #9457 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn GOL 90 G1 1.8 gaat niet aan
Vertel eens, als je hem in ster zet, maakt hij dan geluid? Zo ja, dan zou het natuurlijk de startmotor kunnen zijn, afhankelijk van het geluid; maar probeer eens rechtstreeks op de startmotor te starten.
Dit zijn slechts aannames gebaseerd op wat je zegt dat je is overkomen, maar je hebt niets te verliezen door het te proberen. Ik hoop dat het je op de een of andere manier helpt... Met vriendelijke groetXD .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 11 maanden geleden #9461 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn GOL 90 G1 1.8 gaat niet aan
Heb je de positieve kabel die je noemde opnieuw gemonteerd of zo gelaten? Als die kabel dik is, komt hij van de startmotor. Natuurlijk raakte hij de grond. Ik raad aan om eerst de zekeringen te controleren, misschien is er wel een doorgebrand. Ik denk niet dat het iets ingewikkelds of bijzonders is. Controleer het en laat het me weten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 11 maanden geleden #9465 door handmatig-mechanisch
Hallo vrienden, hartelijk dank, dat is alles. Ik zou graag willen dat jullie me uitleggen hoe ik de startmotor direct kan testen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 11 maanden geleden #9469 door handmatig-mechanisch
om een startmotor rechtstreeks te testen, moet je gelijkstroom sturen naar de dikste schroef van de startmotor, dat wil zeggen van de positieve kant van de accu naar die schroef, dan moet je een brug maken tussen de dunste kabel van de starter, die lijkt op een mannelijk been, of hoe dat bij jou ook zit, ze zitten dicht bij elkaar, en de vendix moet eruit komen, om hem te laten draaien moet je de kabels gebruiken zoals ze zijn en ook contact maken tussen de grote bout en de kleine, dit doe je met een schroevendraaier en hij zou moeten draaien, de massa wordt gemaakt door de starterbehuizing.