Zoek MDM

Bulletin

Help mij alstublieft, ik heb een Boxer HDi die niet start.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 11 maanden geleden #9352 door handmatig-mechanisch
Beste lezers en vrienden, ik heb een 2,0-liter Peugeot Boxer met een common-rail (HDI) systeem dat niet start met de tablet. Als ik hem echter met een andere auto aanduw, start hij prima. Ik moet hem gewoon met draaiende motor laten staan, want als ik de motor uitzet, start hij niet. De startmotor werkt perfect. Ik heb hem door een monteur laten nakijken. Hij vertelde me dat het de pompdruk zou kunnen zijn. Kunt u mij helpen? Dank u wel.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 11 maanden geleden #9366 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Help mij, ik heb een Boxer HDi die niet start.
HALLO, IK KOM UIT ECUADOR. ALS HIJ NIET STORAT, KAN DAT AAN TWEE DINGEN KOMEN: OVERMATIGE RETOUR IN DE INJECTOREN OF DE DRUKPOMP IS VERSLETEN. HET IS GENOEG DAT ÉÉN INJECTOR BUITEN HET BEREIK IS, DAT HIJ NIET START. ALS JE EEN SCANNER HEBT, KUN JE ZIEN DAT DE DRUK BIJ HET OPSTARTEN HOGER MOET ZIJN DAN 200 BAR.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 11 maanden geleden - 15 jaar en 11 maanden geleden #9367 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Help mij, ik heb een Boxer HDi die niet start.
99% van dat probleem zit in de injectoren. De druk loopt via de retourleiding. Groeten.
Laatst bewerkt: 15 jaar 11 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 11 maanden geleden #9416 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik kom uit Argentinië. Ik heb een werkplaats voor dieselpompen en ik kan je vertellen dat het vrijwel zeker een probleem met de injectoren is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 11 maanden geleden #9429 door handmatig-mechanisch
Allereerst, branden er nog controlelampjes? Je kunt dit ook zonder tester testen als het een open injector betreft. En hoe oud is het dieselfilter? Er zijn zoveel dingen die het kunnen beïnvloeden, maar je moet me meer informatie geven. Groeten, Alf.