Zoek MDM

Bulletin

Honda Integra 1.8 ie

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 1 maand geleden #9341 door handmatig-mechanisch
Honda Integra 1.8 IE Geplaatst door manual-mecanica
Vrienden, ik ben bezig met het bouwen van een Honda Integra IE 1.8. Ik heb dringend een distributieriem nodig. Als iemand me kan helpen, zou ik dat zeer op prijs stellen. Ik moet weten hoe de nokkenas getimed is en, indien mogelijk, hoe ik de tuimelaars moet afstellen. Heel erg bedankt. Je hebt me al eens geholpen. Ik hoop dat je me hiermee kunt helpen. Met vriendelijke groet, Jorge Gomez

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 1 maand geleden #9350 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Honda Integra 1.8 ie
Jorge, kijk, ik help je graag, maar ik moet het bouwjaar van je auto en je e-mailadres weten. De afbeelding is groot en ik kan hem hier niet uploaden. Je hebt natuurlijk speciaal gereedschap nodig, een sleutelgat hebben ze, maar met de afbeelding kom je al een heel eind.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 1 maand geleden #9358 door handmatig-mechanisch
Hartelijk dank, ik heb je de e-mail al via PM gestuurd, bedankt

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 1 maand geleden #9360 door handmatig-mechanisch
Hallo vrienden, ik wil jullie vertellen dat ik nu weet hoe ik de riem die ik heb geplaatst, moet afstellen volgens de markeringen. Dit model heeft effectief spiebanen waardoor de nokkenaspoelies vastzitten en de krukas heeft dezelfde markering, maar nu heb ik het volgende probleem. Ik
heb gezocht naar de klepafstelling van de Integra volgens de specificaties en via Autodata kreeg ik de volgende metingen
: inlaat: 0,15 tot 0,19
uitlaat: 0,15 tot 0,21,
beide koud. Wat is mijn probleem? Als ik de inlaat op 0,20 laat staan, blijft de nokkenas hangen, waardoor hij niet kan draaien en de bovenkant van de klepveer niet kan bereiken. Ik heb het geprobeerd met 0,25 en het draaide goed. Ik wil weten of de specificaties kloppen of dat de metingen variëren afhankelijk van de Integra, afhankelijk van het bouwjaar. De mijne is uit 1993, d.w.z. een 1.8 automaat. Als iemand de juiste afstelling weet, zou ik dat zeer op prijs stellen, want het is mijn juweeltje en ik wil hem volgens de specificaties laten. Alvast bedankt
. Jorge Gómez